وبلاگ تخصصی اجرای نرده استیل،حفاظ استیل،پله استیل،نرده کابلی،نرده شیشه ای

وبلاگ تخصصی اجرای نرده استیل،حفاظ استیل،پله استیل،نرده کابلی،نرده شیشه ای

وبلاگ تخصصی اجرای نرده استیل،حفاظ استیل،پله استیل،نرده کابلی،نرده شیشه ای

وبلاگ تخصصی اجرای نرده استیل،حفاظ استیل،پله استیل،نرده کابلی،نرده شیشه ای

وبلاگ تخصصی اجرای نرده استیل،حفاظ استیل،پله استیل،نرده کابلی،نرده شیشه ای

بایگانی
  • ۰
  • ۰

نصب حفاظ استیل بالکن به دو دلیل مهم است اول حفظ جان و سلامت افراد از خطر سقوط و افتادن به اطراف در زمان ایستادن در فضای بالکن ها و دوم کاهش احتمال ورود افراد مجرم و سارقین به داخل ساختمان از طریق فضای بالکن ها. از آنجا که طراحی حفاظ استیل تراس می تواند با شکل کلی دکوراسیون ساختمان هماهنگ باشد دقت در تولید واجرای آن نیز باید بسیار دقیق انجام شود. در ساختمان های چند طبقه از دو نوع حفاظ بالکن استفاده می شود که با توجه به اینکه حفاظ استیل باید برای چه طبقه ای نصب شود نحوه طراحی و ساخت آن متفاوت است. به دلیل اینکه در طبقات اول ساختمان دست راسی به بالکن ها برای سارقان آسان تر است و همیشه این خطر وجود دارد که این طبقات مورد دزدی قرار بگیرند باید در نحوه ساخت و نصب حفاظ استیل بالکن به نکات ایمنی دقت بیشتری شود. معمولا حفاظ بالکن استیل در طبقه اول از نوع حفاظ بانکی است که با نام حفاظ استیل امنیتی مشهور است. حفاظ استیل بانکی از پروفیل های استیل ضخیم با انداره های 40 و 60 میلیمتر به شکل فرم تمام استیل ساخته می شود. چون حفاظ بالکن همیشه در فضای آزاد و بیرون ساختمان قرار می گیرد برای اینکه دوام و زیبایی آن پایدار باشد استیل به کار رفته در ساخت حفاظ های بالکن و تراس از نوع ضد زنگ است.

  • رایج ترین حفاظ بالکن که امروزه در اکثر ساختمان ها از آن استفاده می شود حفاظ استیل بانکی است. حفاظ های که در گذشته برای بالکن ها استفاده می شد از جنس چوب و آهن بوده که مشکل تغییر در رنگ آنها باعث شدته استفاده از استیل با ویژگی ضد زنگ افزایش یابد.

فضایی که در بالکن ها و تراس ها وجود دارد همیشه مکان مناسبی برای افرادی است که دوست دارند از هوای تازه و نور خورشید استفاده کنند و دقایقی به استراحت در آن بپردازند. استفاده راحت و ایمن از بالکن و تراس بدون داشتن یک محافظ و جان پناه در آن غیر ممکن است برای همین در فاصله بین نمای بیرون ساختمان و فضای داخلی بالکن ها یک حفاظ نصب می شود. جنس حفاظ بالکن امروزه از استیل ضد زنگ و مقاوم با استاندارد استیل 304 می باشد زیرا حفاظ استیل بالکن و حفاظ استیل تراس به صورت مداوم در برخورد با هوای بیرون و رطوبت قرار دارد. حفاظ استیل تراس مانع بسیار قوی و مناسبی است که از ورود افراد مجرم و سارق به داخل منارل جلوگیری می کند از طرف دیگر این محصول در پایین آوردن خطراتی مانند سقوت و افتادن افراد به خصوص کودکان از بالکن به بیرون بسیار موثر است. حفاظ استیل بالکن شرکت آکات به صورت ضد سرقت با لوله استیل قطر 25 و 38 میلیمتر در یک فرم و چهار چوب استیل از پروفیل 40*40 میلیمتر طراحی و ساخته می شود.

  در نصب حفاظ استیل باید نکات مهمی توجه شود که عبارتند از:

  • اندازه استاندارد فواصل بین حفاظ های بالکن 12 تا 15 سانتیمتر است.
  • ارتفاع حفاظ استیل بالکن در طبقات بالایی ساختمان 110 تا 140 سانتیمتر است.
حفاظ استیل
  • ۹۸/۰۴/۲۳
  • sahan official

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی